Zaawansowany system obsługi magazynu

to najlepsza propozycja dla tych, którzy cenią sobie podwyższoną funkcjonalność. Bez większych trudności możemy dostosować oprogramowanie do indywidualnych potrzeb oraz wymagań. Właśnie dlatego będzie ono wyjątkowo komfortowe podczas codziennego użytkowania. Oczywistym jest, że niemal każde przedsiębiorstwo posiada zupełnie inne oczekiwania. Zarządzanie małym magazynem sklepu internetowego wygląda zupełnie inaczej, niż kierowanie kilkoma dużymi obiektami jednocześnie. Program magazynowy LoMag gwarantuje nam dostęp do wielu praktycznych funkcji, dzięki którym realizacja obowiązków stanie się łatwiejsza.

Uruchomienie kartoteki kontrahentów

Wspomniane oprogramowanie pozwala sprawdzić nam historię ruchów magazynowych wybranego kontrahenta. Pamiętajmy, że nie możemy usunąć go z bazy, jeśli znajduje się ona na wystawionych w przeszłości dokumentach. Możemy więc łatwo sprawdzić, gdzie on figuruje. W tym celu należy uruchomić kartotekę kontrahentów. Na pasku menu znajdziemy odpowiednią ikonkę.

Oczywiście pierwszym krokiem jest odnalezienie konkretnych odbiorców, dostawców, czy też pracowników. Możemy wybrać ich z listy ręcznie lub skorzystać z możliwości wyszukiwania kontrahentów. Wszystko zależy od indywidualnych preferencji.

Historia ruchów magazynowych

Po odnalezieniu poszukiwanych kontrahentów należy zaznaczyć ich na liście, a następnie kliknąć przycisk „Historia”. Znajduje się on w górnej części okienka (na pasku menu). Na ekranie pojawi nam się interfejs ruchów magazynowych. Wybrany ruch magazynowy możemy edytować poprzez naciśnięcie przycisku „Otwórz”. Możemy również wydrukować historię ruchów magazynowych konkretnego kontrahenta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *